Friday 13 July 2012

RAWATAN ALTERNATIF KANSER

KLIK SINI

Sebut sahaja kanser, sudah terbayang satu penyakit yang masih belum ada penawar yang muktamad. Kanser antara pembunuh utama di serata dunia. Berbilion dollar telah dibelanjakan di serata dunia untuk penyelidikan bagi mencari penawar yang berkesan untuk melawan kanser.

Penemuan PrimaSeries bermula dengan cerita duka sebuah keluarga yang mewarisi kanser. Dengan dua orang abang, seorang kakak dan emak Pengasas yang telah meninggal dunia akibat kanser dan selepas itu ayahnya pula mengidap kanser usus yang kritikal, maka pencarian untuk mencari penawar yang benar-benar berkesan telah dilakukan ke seluruh dunia.

Semasa abang kepada Pengasas PrimaSeries ini menjalani rawatan kanser, pelbagai jenis ubat moden dan traditional telah di cuba. SEBUT DI MANA DAN APA SAHAJA HERBANYA.

Beliau telah melakukan rawatan kanser di Cuba, China, India dan Amerika, memakan semua jenis herba yang dikatakan berpotensi untuk merawat kanser seperti keladi tikus, mahkota dewa, lempoyang dan biji aprikot; apa sahaja yang diberitahu oleh pengamal perubatan. SEMUANYA MENEMUI KEGAGALAN.

Dengan rahmat dan izin Allah, selepas bertahun mencari penawar untuk kanser, Pengasas PrimaSeries telah diberikan ilham dan menemui gabungan beberapa herba tropika yang sesuai sebagai penawar yang berkesan untuk merawat kanser.

PrimaSeries adalah Perubatan Alternatif (Alternative Medicine) untuk melawan kanser. Ia dapat membunuh sel kanser secara konsisten tanpa menjejaskan sel yang sihat. Dalam sesetengah keadaan, pesakit kanser berpeluang untuk mengelakkan prosedur pembedahan, kimoterapi dan radioterapi.

PrimaSeries sesuai untuk kanser hidung (NPC), mulut, lidah, payudara, paru-paru, usus, pangkal rahim (serviks), prostat, perut, ovari dan pundi-pundi kencing.

Di samping merawat kanser, penyelidikan di makmal juga mendapati PrimaSeries dapat membantu memecahkan darah beku di dalam saluran darah (artery blocked) yang mana ia amat baik untuk pesakit jantung, merawat penyakit SLE (Systemic Lupus Erythematosus), Cyst dan Fibroid.

Secara kilinikal, PrimaSeries juga didapati membantu pesakit memulihkan fungsi buah pinggang.

Kenapa PrimaSeries berbeza dengan rawatan kanser yang lain? PrimaSeries adalah produk berasaskan gabungan beberapa herba tropika yang organik yang telah melalui ujian makmal dan ujian klinikal. Dalam kebanyakan kes, dalam masa 1 5 – 30 hari* pengguna telah mula merasai kesan pemulihan yang positif.

3 comments:

  1. macam mana nk dapatkan ubat ni yer??? ada di jual di pharmacy ke??

    ReplyDelete
  2. Pm whatsapp 0197103582(saya nak thu detai produk ni

    ReplyDelete
  3. Pm whatsapp 0197103582(saya nak thu detai produk ni

    ReplyDelete